Iata cativa pasi esentiali pe care trebuie sa ii urmezi atunci cand te-ai hotarat sa iti deschizi propria afacere.
In primul rand va trebui sa te gandesti la denumirea pe care vrei sa o aiba viitoarea societate. Disponibilitatea acestei denumiri se va verifica la Oficiul National al Registrului Comertului. Este bine sa ai mai multe variante pregatite.
După ce obtii rezervarea denumirii poti incepe sa te preocupi de toate celelalte acte de care ai nevoie.
Care sunt actele de care ai nevoie?
In primul rand va trebui sa te gandesti unde vrei sa iti stabilesti sediul si sa inchei un contract de inchiriere sau de comodat. Daca spatiul in care vrei sa iti stabilesti sediul se afla intr-un imobil ce are destinatia de locuinta, va trebui sa obtii si acordul vecinilor. Inca nu ai o varianta pentru sediu? Te putem ajuta cu gazduirea sediului pentru o perioada de maxim 12 luni.
Dupa ce ai stabilit si locatia exacta a sediului viitoarei societati, va trebui redactat actul constitutiv. In cadrul actului constitutiv se va indica activitatea principala pe care o vei desfasura, se va indica asociatul/asociatii, administratorul, precum si care sunt indatoririle acestora.
Vei mai avea nevoie de:
Pe langa toate aceste documente, mai este necesar sa fie completate cateva declaratii standard, astfel cum acestea sunt furnizate de Oficiul National al Registrului Comertului.
In functie de fiecare caz in parte, este posibil sa fie necesare si alte documente.
Vi se pare complicat?
Pentru a face lucrurile cat mai simple, noi va putem asigura consultanta necesara, precum si reprezentarea in fata Oficiului National al Registrului Comertului.